icando

همیشه یه راه هست...

۲. درک نمیکنم واقعا!

از وقتی تصمیم گرفتم توی زندگیم تغییر ایجاد کنم تصمیم گرفتم هیچ غم و غصه ای رو توی زندگیم راه ندم.یکی از کارهایی که کردم این بود که رو آوردم به آهنگ هایی در سبک اینایی که سندی میخونه (خودمو تو گل میپلکونوم :)) ) و آهنگ های خارجی که اصلا نمیفهمم چی داره میخونه -_- (فکر کن منی که فقط شاهین گوش میدادم یهو برم سمت سندی :/ )

یه روز توی اینستا میچرخیدم آهنگ گلی آرش و مسیح رو دیدم.خوشم اومد دانلود کردم چند بار گوش دادم دیدم دارم حس میکنم یکی ولم کرده و یا دنبال نیمه گمشده میگردم.داشتم افسردگی میگرفتم (جدی).دوباره رفتم دو سه ساعت سندی گوش دادم اثرات اون آهنگو بشوره ببره :))

دِ آخه دو تا آهنگ بخونید انگیزه بگیریم :D

تسمه تایم پاره نکنی برادر!!
آقامون جنتلمنه رو هم گوش کن بد نیست :))))
کارم از تسمه گذشت،عادت کردم دیگه :))
الان گوش دادم خوشم اومد حقیقتا :D اما دیگه تا این حد نمیخوام به این خواننده های دو روز رسیده خودمو عادت بدم (البته وسوسم کردی یه چند دور این آهنگو گوش بدم)  :))
یه روزایی بود که هر کی از این جور آهنگا گوش میداد مسخرش میکردم :)) الان نمیخوام خودمو به این فلاکت گرفتار کنم :)))))
یه دوتا آهنگ جواد یساری و داوود مقامی پیشنهاد بده البته همه آهنگاشونو دانلود کردم دارم :D
آخ آخ جواد یساری :))
یه دوست داشتم فانتزیش این بود راننده ی کامیون شه، ازون سبیل کلفتا، بعد جواد یساری بذاره و توو دل جاده با «سپیده دم اومد و وقته رفتن» توو افق محو بشه!!!
آهنگی برای تمام فصول،والا بخدا.به رفیقت هم بگو حتما این فانتزیشو دنبال کنه.اصلا یکی از رسالت های آهنگای جواد یساری همین تو جاده داخل کامیون و نیسان گوش دادنه :D
دقیقا منم از وقتی خواستم تغییر تو زندگیم ایجاد کنم از غم به شادی و از رپ به پاپ سویچ یوز کردم:/
دست کم تنوعه!
مسبب اکثر این حال های دپرس ما همین آهنگای دپرسه -_-
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

بیشتر مردم به ترس‌ها و حماقت‌هایشان زنجیر شده‌اند و جرات ندارند بیطرفانه قضاوت کنند که مشکل زندگیشان چیست.بیشتر آدم‌ها همین‌ طور زندگیشان را بی‌ هیچ رضایتی ادامه میدهند بدون اینکه تلاش کنند تا بفهمند سرچشمه نارضایتی‌شان از کجاست یا بخواهند تغییری در زندگیشان ایجاد کنند.سر آخر میمیرند در حالی که هیچ‌ چیز در قلبشان نیست.

برادران سيسترز


شاید تفسیرات شخصی از محیط اطرافم :)
Designed By Erfan |: ویرایش با اطلاعات ناقص خودم