icando

همیشه یه راه هست...

پویش درخواست از بیان برای توسعه خدمات بیان

اصولا الان مثل اون دانش آموز ته کلاس میمونم که معلم از اول میز یه سوالی رو میپرسه و میرسه به میز آخری و اون بنده پروردگار جواب تازه ای برای گفتن نداره.

ولی خب بدینوسیله اینجانب علیرضا از جانب آزاد دعوت شدم به این پویش تا بلکه لااقل صدامون دیگه به بیان برسه.


۱. انتقادات و پیشنهادات

یه بخش تو پنل باشه واسه انتقادات و پیشنهادات(غیر از قسمت تماس با ما).الان که این پویش راه افتاده چجوری بفهمیم که بیان میفهمه؟


۲. پیدا کنید پرتقال فروش را

وقتی بخوای یه ویدئو یا موزیک توی پست بذاری باید یه شرلوک هلمز در درونت باشه تا بتونی راه حل رو پیدا کنی.الان چند ساله همینطوره.یه دو تا کلمه به دکمه "درج تصویر" اضافه کردن که بشه "درج تصویر و موزیک و ویدئو" که دیگه کاری نداره.


۳. منشن کردن

یه چیزی که جالب و البته کارا بود همین منشن کردن توی پست ها و کامنت ها و پلکانی کردن پاسخ های بعدی یک نظر بود که توی این پویش خوندم.


۴. تفکیک وبلاگ ها در قسمت وبلاگ های بروز شده

یه تفکیکی هم برای این قسمت قائل میشدن خوب بود.میری توی این صفحه یهو میبینی ۴-۵ تا پست پشت هم هستش مثلا طرز تهیه کیک وانیلی که دارن اسپم میکنن.


۵. تهیه نسخه پشتیبان

اینم توی اکثر پست ها بود و به نظرم خیلی هم بجا هستش همچین تقاضایی چون چندساله این قسمت وجود داره اما غیر فعاله.دست به مهره هم که حرکته :))


و مثل اینکه منم باید ۵ نفر رو دعوت کنم من بهـ نام ، شمیم ، 1900 ، seashell ، samaneh rsl رو به این پویش دعوت میکنم.کسایی هم که گذرشون به این پست میفته هم دعوتن.

حتما در اولین فرصت شرکت میکنم 🌷
مچکر :)
دومی خیلی خوب و به‌جا بود :))
من واقعا گاهی فراموش کردم که از این قسمت میشد موزیک و ویدئو داخل پست گذاشت که تو گوگل سرچ کردم حتی. :))
نسخه پشتیبان گزینه ای بود که یادم رفته بود که بنویسم!
هر عضوبیان باید یه پست این چالش بزاره وبش بلکه بیان از خجالت رقبا یه تکونی بخوره
الان یه "بعدا نوشت" بزن اینو اضافه کن :دی
رقبای دیگه فقط اسم اولین ها رو یدک میکشن وگرنه هیچ پیشرفتی نداشتن،با همون خدمات اولیه موندن ولی بیان حیفه که درجا بزنه و با همین امکانات به کارش ادامه بده.چون لااقل از بقیه بهتر عمل کرده.
نظرات ارسالی
یکپارچی در ارسال کامنت
دنبال کردن
اینا منو اینجا نگه داشته:)
آره اینا رو اضافه کردن خیلی خوب شده.قبلا یه جا دیگه گفتم،مثلا این که به نظرت پاسخ داده میشه بهت اطلاع میده این خیلی خوب شده.قبلا که این امکان نبود باید هی به وبلاگ طرف سر میزدی ببینی کی به نظرت پاسخ داده،تازه اگه بعد از چندبار رفتن و دیدن و پاسخی ندیدن دیگه سختیت نیاد بری باز ببینی :))
ممنون که شرکت کردید
خواهش میکنم :)
من چیزی بگم بیان میگه توی مهاجر دیگه حرف نزن که هنوز دلت اینجا نیست هی تو فکرشی برگردی بلاگفا جونت :)) ولی فکر میکنم اگه چیزی حس کردم دوست دارم میداشت و نداره میگم حتما .
برعکس من با بلاگفا اصلا جور نیستم.اکثر سرویس های وبلاگدهی وبلاگ داشتم اما هیچ جا مثل اینجا به دلم ننشست :/
شمیم کیه؟
من؟😀
ذوق کردم یکی اسممو تو پستش اورد :دی
من انتقاد ندارم والا😉
چی بگم؟
همینا که شما نوشتی رو کپی کنم ،خوبه؟
تو بیان فقط یکی هست که اسمش شمیمه با آدرس وب تو دیگه :دی
آدم اینقد قانع آخه که هیچ انتقاد و پیشنهادی نداشته باشه؟ :|
سلام
موفق باشید!
سلام
مچکرم،همچنین :)
يكشنبه ۲۶ خرداد ۹۸ , ۱۷:۱۲ آرمین جی اف ایکس
بسیار عالی،خداکنه اینارو درس کنه
من چشمم زیاد آب نمیخوره.لااقل به این زودیا.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

بیشتر مردم به ترس‌ها و حماقت‌هایشان زنجیر شده‌اند و جرات ندارند بیطرفانه قضاوت کنند که مشکل زندگیشان چیست.بیشتر آدم‌ها همین‌ طور زندگیشان را بی‌ هیچ رضایتی ادامه میدهند بدون اینکه تلاش کنند تا بفهمند سرچشمه نارضایتی‌شان از کجاست یا بخواهند تغییری در زندگیشان ایجاد کنند.سر آخر میمیرند در حالی که هیچ‌ چیز در قلبشان نیست.

برادران سيسترز


شاید تفسیرات شخصی از محیط اطرافم :)
Designed By Erfan |: ویرایش با اطلاعات ناقص خودم