icando

همیشه یه راه هست...

۱۳. اُ اِ اُ اَ،اُ اِ اُ اَ / دنیا و قیلو قالش/قصه رو بیخیالش :|

ایستاده و نشسته و لمیده و یا در کافه های سده بیستم میلادی،"خرد در تاریخ بشر نقشی بسیار مشکوک بازی کرده1".

همچون تخته سنگی رها شده از دستان سیزیف میغلطی و میغلطی و میغلطی و مهر تأییدی بر این دور باطل خواهی زد.کدام شکاکِ عصیانگری بر این حقیقتِ ناحقیقتِ ارسطویی چون خدایان لرزه بر پیکره این هستی خواهد انداخت؟

تو چون ققنوس از نو متولد خواهی شد...

***

امشب بعد مدتها رفتم بیرون که البته دوستم از کرج اومده بود (حدود سه هفته ای بود که از خونه بیرون نرفته بودم و مشغول بودم :| ).من موهام بلنده،حدوده ۵ الی ۱۰ سانت پایین‌تر از شونه‌هامه.از قضا موهام رو هم امشب نبسته بودم.وقتی پیاده شدیم که قدیم بزنیم انگار من از یه دنیای دیگه اومده بودم.انگار واسشون غیر عادی بود که یه پسر موهاش بلند باشه.واقعا تا حالا اینجور رفتار ندیده بودم.حالا دوستمم از همون اول داره میگه بزن موهاتو بلند شده،حالا بماند که مامانمم میگه بذار بچه‌های آبجیت بزرگ شن قیچی میدم دستشون وقتی خوابی موهاتو ببرن :|،پروردگار رو شکر که وقتی آبجیم اینا میان من نمیخوابم.ولی خب من به سبک خودم جلو میرم.مگه غیر از اینه که آدم یه بار زندگی میکنه؟

***

1- از نظرات نیچه

 

 

 

اگه قراره تمام عمر بغلطیم ، پس حداقل حقی که وجود داره اینه که خودمون انتخاب کنیم چجوری بغلطیم ..
دقیقا همینه،معتقدم این یه بار زندگی رو آدم جوری که دوس داره باید زندگی کنه،فارق از دیدگاه های خانواده و دیگران.
چرااااا به موهات چیکار دارن چه اسیبییی بهشون میزنه مگههه حیف نیست؟؟؟ نه واقعا غیر این نیست . 

+اینقدر ذوق میکنم که اهنگایی که دوسشون دارم رو تو وبلاگ یکی دیگه میبینم :))) الان تو همین وضع ذوقم :))این آهنگ بسی عشق است .
من همیشه موهای بلند دوس داشتم،از همون بچگی.الانم هر کی میگه موهاتو بزن اگه رفیقم باشه میگم پی پی نخور (اینجا باادب گفتم)،اگرم خانوادم باشه سکوت میکنم. :))

+هی چندتا آهنگ پلی کردم که ببینم کدومش بیشتر خوشم میاد.هی یکی آپلود کردم بعد یه آهنگ دیگه رو هم پلی کردم دیدم اونم قشنگه،همینطوری ۴ تا آهنگ از آهنگایی که خوشم میومد واسه این پست آپلود کردم بعد تصمیم گرفتم اینو بذارم :))
چه عنوانِ خاصی داشت این پست ! 
حس میکردم موهاتون بلنده (اخه پروفایلِ بیانتون این حسُ به ادم القا میکرد )! 
میدونی توی ایران خصوصا هنوز شهرای کوچیک تر بیشتر ؛ 
همونقدر که موی بلند رو دخترونه میدونن و یه پسر مو بلند رو یک فردِ تابوشکنِ غیرعادی میبینن، موی کوتاه و ماشین شده هم پسرونه میدونن و دختری که موهاشو تیغ بزنه یا ماشین کنه رو یک فردِ تابوشکنِ غیرعادی میبینن! 
حالا خانوما چون حجابی {در هر حدی} دارن برا همین کمتر این مورد دیده میشه اما خوب برای پسرا واضح تره! 

من خودم عشقِ مویِ کوتاهم ؛ 
در سال ۳ بار موهام کوتاهِ کوتاه میکنم 
ولی الان ۱ سالُ حدودا ۳ ماهه موهامو نچیدم {به چند دلیل خاص} ! و الان عجیب دلم همون موهای کوتاهمو میخواد ! 

امیدوارم یه روزی این نگاه جنسیت زده توی ایران حذف بشه ! 
داشتم فکر میکردم چه عنوانی واسه این پست بذارم که یهو آهنگ دیوونه از منصور یادم اومد.این آهنگ از دوران بچگی هنوز تو ذهنم مونده :دی
ولی ترانه ای که میخونه میگه "غصه" اما توی تکست هایی که توی اینترنت هست نوشته "قصه" و منم جدای از متن و آهنگش ترجیح دادم بنویسم "قصه"

گفتی شهر کوچیک جالبش اینه حالا شهر ما کوچیک‌تر از این شهری بود که رفتیم اما من توی شهر خودمون اینجور رفتار ندیده بودم :| اعتماد به نفسم داشت له میشد،کم کم داشتم حس میکردم مشکلی در من رخ داده :))
انسان ذاتا به نظرم تابوشکن و عصیانگره،واسه همین جدای از دوس داشتن موی بلند هیچ وقت نخواستم مثل اکثریت باشم (از بچگی همینطوری بودم)،واسه همین بعضی جاها این تابوشکنی رو از اعتقاداتم گرفته تا قیافه نشون میدم.
حالا بحث مو واقعا تابوشکنیه،جامعه فعلی نمیتونه این رو خوب هضم کنه.مگر تا یکی دو نسل دیگه (شاید)

حالا من آبجیم دو بار سرشو تیغ زده بود :)) موهاشم همیشه پسرونه کوتاهه
واسه کسی که همیشه موهاشو کوتاه میکرده یه سال و خورده‌ای واقعا زیاده o_O

امیدوارم
هر چند موی بلند برام جالب نیست منتها اونقدرها هم که به کسی فضایی طور نگاه کنم نیست:/

من همین ده سانت موی تورو ریش میخوام داشته باشم:)
یه بار بلند کن شاید خوشت بیاد جدی :دی

اتفاقا من خیلی وقت پیشا ریش هم داشتم،تا ۱۵ سانت هم رسیده بود :))
سه هفته خیلی زیاده آقااا :|
اگه مشغله هام رو نادیده بگیرم،هوا هم گرمه واقعا حس بیرون رفتن هم نیست :/
اتفاقا با توجه به عکس بالای وب کنجکاو بودم که بدونم موهاتون بلنده یانه:))
لخته؟موج داره؟یا فر؟ 

نه درستش همینه:)
اون عکسو کلا بر اساس ریخت خودم درست کردم :دی
موجداره ولی خیلی دوس داشتم فر بود. :دی
بقیه اهنگا چی بودن؟ :)) الان میدونم حتی نشیندم اونا رو :| 
+همون جوری که موی کوتاه برای دختر دوست دارم موی بلند برای پسر خوشم میاد :)) 
یکی این بود (+) ، یکی این (+) و یکی هم این (+) :دی
+من کلا هر دوتا خوشم میاد ولی پسر در صورتی خوشم میاد که خودمم موهام بلند باشه در غیر این صورت اصلا چه معنی داره پسر مو بلند کنه؟!والا (حسود هم خودتی :)) )
نگفتم نشنیدم :)))) قشنگ بودن ولی از انتخاب نهاییت راضی تر بودم احینت احسنت😎
تو پالت بازی،واسه همون :دی مچکرم مچکرم ^_^
من یه روز تو خونه می‌مونم افسردگی می‌گیرم، چطور می‌تونین؟ :))
آدم درونگراییم،واسم راحته. :دی
فکر کنم من بجای شما هم بیرون می‌رم :| روزانه بالای ۲۰۰۰۰ قدم می‌شه شمارِ قدم‌هام :| :))
آدم‌ها عادت دارن به هر کسی که همرنگشون نیست زل بزنن. شما اهمیت نده.
اون کتاب خوندن بود که وسوسه شدم دوباره به کتاب رو بیارم.دیگه اینو وسوسه نمیشم،آدم خسته ایم،تو خونم هم نیست :))
اصلا مهم نیستن،والا -_-
خسته نباشید :))
مچکرم :))
منم حدس میزدم که موهاتون باید بلند باشه..
موی فرفری خیلی جذابه^^

وای آره،یکی رو میشناختم موهاش بلند بود (پسر بود) بعد فرفری هم بود.وقتی میبست خیلی باحال میشد ^_^
گهگاهی جهت کسب ویتامین D به لب پنجره مراجعه گردد.
با تشکر :دی
چجوری به موهاتون میرسید ؟ حوصله تون میشه  واقعا ؟؟
باورت میشه گاهی حوصلشو ندارم؟ :))
رسیدگیش که مشکلی نداره فقط اگه آدم عجله داشته باشه بخواد موهاشو بشوره و درست کنه،اون شستن و خشک کردن آدم غمش میگیره :))
😂جواب کامنت اخر رو خوندم داشتم فکر میکردم قشنگ درک میکنی یه دختر با موی بلند چی میکشه موقع خشک کردن و درست کردنش. 
حالا یه تیکه پارچه هم بکشی روش تو این گرما دیگه چه شود. 
دقیقا میدونم،مثلا وقتی شونه داخل مو گیر میکنه :))
برای همتون آرزوی تحمل و صبر میکنم -_-
من عاشق موی بلندم مخصوصا اگه فر هم باشه ولی موهای خودم با اینکه فر هستن رو کوتاه میکنم چون هم اسیب دیدن هم وقتی بهم میگن گوسفند یا راهکار میدن واسه صاف شدن موهام خیلی ناراحت میشم ولی ارزومه موهام بلند و سالم باشه خوشبحالتون که موهای بلندی دارین
منم همیشه موی بلند دوس داشتم اما پریروز بخاطر ریزشش رفتم زدم و الان شد عکس بالای وبلاگ. :(
به حرف بقیه چیکار داری آخه.من ۹۰ درصد اطرافیانیم میگفتم بلند نکن.وقتی هم بلند کردم میگفتم بزن اما نمیزدم.اما دلیل نشد علاقمو انجام ندم.تو هم بلند کن،اینطوری باشه اصلا زندگی نمیکنیا.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

بیشتر مردم به ترس‌ها و حماقت‌هایشان زنجیر شده‌اند و جرات ندارند بیطرفانه قضاوت کنند که مشکل زندگیشان چیست.بیشتر آدم‌ها همین‌ طور زندگیشان را بی‌ هیچ رضایتی ادامه میدهند بدون اینکه تلاش کنند تا بفهمند سرچشمه نارضایتی‌شان از کجاست یا بخواهند تغییری در زندگیشان ایجاد کنند.سر آخر میمیرند در حالی که هیچ‌ چیز در قلبشان نیست.

برادران سيسترز


شاید تفسیرات شخصی از محیط اطرافم :)
Designed By Erfan |: ویرایش با اطلاعات ناقص خودم