icando

همیشه یه راه هست...

۱۹. تجربه میلیون دلاری :|

اصولا همیشه که نیاز نیست درس بخونید و یا بیخودی از کارای مهمترتون بزنید برید امتحان بدید.حالا چند ترم هم مشروط شدید اشکال نداره،مشروطی واسه دانشجوئه.حالا هم اگه با مشروطی دست و پنجه نرم میکنین این پست انگیزشی رو که قبلا پست کردم میتونید بخونید : پست انگیزشی فکر کنم :|

یادش بخیر اون قدیم قدیما (حالا خیلی قدیم هم نه ولی اونقدری گذشته که بگم قدیم قدیما :)) ) که دانشگاه میرفتم یه رفیق داشتم که هم رشته بودیم اما گرایشاتمون فرق داشت.شاغل بود و اکثر اوقات دانشگاه نمیومد.یه روز بهم زنگ زد گفت من فردا سر کارم،برو جای من امتحان میان ترم رو بده.گفتم من که درستو بلد نیستم،استاد هم اگه بفهمه به سه نقطه میریم*.گفت من کلاساشو نمیرفتم منو ندیده نمیشناسه،بچه‌ها هم جوابا رو بهت میرسونن.خلاصه رفتم و امتحان دادم و تموم شد.چند وقت دیگه دوباره گفت سر کارم و برو امتحان بده واسم،بچه‌ها جوابا رو بهت میرسون.بازم رفتم اما ایندفعه رو دست خوردیم.امتحانش سیستمی بود و با یک صندلی فاصله.اساسا نمیشد تقلب کرد.هم بخاطر فاصله و هم محیط کوچیک و هم مراقب دقیقا جلوم.از همون اول  میترسیدم نکنه توی سیستم عکس رفیقم باشه و همه چی به باد بره.جوابارو با اطلاعات خودم پر کردم و جز معجزه خودم چیزی نبود.چون اونایی که قرار بود بهم جوابا رو برسونن از من کمتر شده بودن.همیشه بهشون میگفتم شما درس و امتحانتون اینه؟درساتون که آسونه. :)) 

لپ مطلب اینکه اگه موقع امتحان درس نخوندین،کار داشتین یا اصلا حال رفتن به دانشگاه رو نداشتین یا با درسش حال نمیکردین یکی رو بفرستین واستون امتحان بده. ^_^

 

*اینجانب گاهی اوقات بسیار بسیار الفاظ رکیک جزء حرفای معمولیمه.اینجا رو نبینین بچه مؤدبیم :دی

 

یه موزیک هم بذارم که تا اینجا اومدین دست خالی نرید:

 

 

اون پست انگیزشی با فشار خون من بازی کرد :| :)))

اساسا باید باعث تنظیم فشار خون میشد. :-؟ :))

فک کردم می‌خواین تهش نتیجه بگیرین کسیو نفرستین جای خودتون و تقلب نکنین. ای بابا :)) اول مهری بدآموزی داشت پستتون :دی

نه نه،ما اینجا همیشه خلاف عموم،فکر و راهکار میدیم. :))

به من اگه میگفتن میرفتما ولی همون وسط امتحان با دیدن سوالا تشنج میکردم -____- 

اتفاقا آدم خیلی ریلکسه.امتحان خودت نیست و اون استرسا رو نداری.گرچه خودم سر امتحان خودمم عین خیالم نبود. :دی

داداش تو دیگه خیلی چیززز داشتی پاشدی رفتی جای رفیقت امتحان دادی . اسم دانشگاهشون رو یادت هست برای کارشناسی اقدام کنم :))) :دی

دانشگاه پبام نور بود و چون کلاسا اجبار نبود و نمیرفتیم کسی ما رو نمیشناخت،واسه همین میشد یه کارایی کرد :)).دانشگاهمون جدا نبود.توی یه دانشگاه بودیم. :دی

اساسا نباید جواب میدادا:))) ما امتحانامونو میخونیم میریم هم نمیتونیم نمره بگیریم چه برسه یکی دیگه بفرستیم:))) 

این اهنگ رو بسی دوست ددارم همش ایول

نیتم پاک بود :)) من خودمم امتحانای خودمو نمیتونستم نمره بیاره :))
از محسن نامجو فقط همین یه آهنگش خوشم میاد. :دی

به به

از سری خاطرات جذاب😁

 

میگم پس واسه منم بیا یه کنکور بده دگ؟

نظرت چیه؟:دی

دیگه اینکه جدا موفقیت کاری به مدرک نداره:/

من یکیو میشناسم با دیپلم شرکت راه انداخته و کاروکاسبیش خیلی خوبه خداروشکر

 

نمیشه که،دیگه اصن خودمم بخوام جنسامون فرق داره.مگر اینکه ریشمو بزنم و موهامو افشون کنم یا ببافم و یه رژ هم بزنم. :))
واقعا هم ربطی نداره اما ما خودمون دوس داریم به مدرک گره بزنیم.

من اهنگ های اروم و غمگین نامجو رو هم دوست دارم ولی :))

واسه من که کلا گام بزرگی بود اصن برم سمت نامجو.حتی همین یه آهنگش. :دی
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سلام خواننده آهنگ کیه ؟ محسن نامجو ؟

---

*******

سلام.آره محسن نامجوئه.
---
حواسمونم هست که نظر تبلیغاتیه‌ها،واسه همین آدرس داخل نظر رو با آدرس وبلاگم عوض کردم بااجازه. :/
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

بیشتر مردم به ترس‌ها و حماقت‌هایشان زنجیر شده‌اند و جرات ندارند بیطرفانه قضاوت کنند که مشکل زندگیشان چیست.بیشتر آدم‌ها همین‌ طور زندگیشان را بی‌ هیچ رضایتی ادامه میدهند بدون اینکه تلاش کنند تا بفهمند سرچشمه نارضایتی‌شان از کجاست یا بخواهند تغییری در زندگیشان ایجاد کنند.سر آخر میمیرند در حالی که هیچ‌ چیز در قلبشان نیست.

برادران سيسترز


شاید تفسیرات شخصی از محیط اطرافم :)
Designed By Erfan |: ویرایش با اطلاعات ناقص خودم