icando

همیشه یه راه هست...

۲۲. هر ۲۴ ساعت یک دور

شنبه‌ای که گذشت رفتم موهامو زدم.حدود ۱۰ سانت دیگه میخواست برسه تا کمرم.رفتم آرایشگاه همه میگفتن چرا داری میزنی.اما نمیدونن که شستنش،خشک کردنش،شونه کردنش اونم وقتایی که عجله داری و همون موقع قانون مورفی هم داره جلو چشمت رژه میره چقد عذاب آوره.ولی خب من بیشتر بخاطر ریزشش زدم.هر بار شونه میزدم کلی مو به شونه میچسبید میدیدم حرص میخوردم.اصلا این حرص خوردن باعث تسریع ریزش موهام شد. -_-

حالا بابام میگه حالا که موهاشو زده یه روز میبرم به صاحبکارم نشونش میدم.گفته یه پسر دارم اصلا نمازش قضا نمیشه.قیافه من اون لحظه: o_O '_'  و بعد این: :))

پدر آدم باسیاستیه.شاید اسم دیگش تظاهر یا ریا هم باشه.پدر نمونه کوچکی از این رفتار ناهنجاره.گرچه من از وقتی چشم باز کردم پدر همینطوری بود اما یکی از دلایل تلاش برای بقا و برای نان هستش و سیستم و ایدئولوژی ناکارآمدی که پرورش دهندهشه.از پدرم که عضو کوچیکی از این جامعست تا اون بازیگرای دوزاری و الی آخر.اما چه کسی میتونه بگه کار این افراد اشتباه یا درسته؟مسئله اینه.

و در آخر شما رو با یک پرسش علمی تنها میذارم: زمین هر ۲۴ ساعت یه بار دور خودش میچرخه.اگه یک آدم بر جاذبه غلبه کنه و یک متر از زمین فاصله بگیره و ثابت بمونه،با گردش زمین و ثابت بودن شخص،اون شخص میتونه در ۲۴ ساعت یک دور،دور زمین بچرخه؟ :/ (توی یه گروه مربوط به فیزیک عضوم،یکی از شرایط عضویتش اینه که فقط کسایی باید عضوش شن که رشتشون مربوط به فیزیکه و اگه کسی با فیزیک سر و کار نداره بیاد داخل گروه و یا سوالی بپرسه که معلوم شه طرف این کاره نیست از گروه اخراجش میکنن.میترسم این سوالو بپرسم از گروه اخراجم کنن :)) )

چون فیزیکدان نیستم جوابش نمی دونم: )))))

ای بابا به من میگن بی سیاستی

فقط می دونم جامعه مون طبق سیستمی هست که طبق میل من نیست و با معیارهای من نامردیه

اشکال نداره :دی
سیستم جوریه بعضیا هم که راضی به این کار نیستن بر خلاف میل باطنیشون این کار رو میکنن.مثال نمیزنم چه جاهایی چون هممون میدونیم.
طبق میل خیلیامون نیست که در نهایت یا طرد میشیم و یا میکشیم کنار و یا خودمون هم انجامش میدیم.

یادم رفت بگم موی جدید مبارک ^_^

اره موی کوتاه خیلی بهتره شستشو و نگهداریش راحتتره

 

خیلی مچکرم ^_^
اینم هست و اینکه شبا راحت‌تر میخوابم.ربطشو نمیدونم چرا به کوتاه کردن موها ربط داشت :|

اومدم تو وبلاگ عکسو دیدم خواستم بپرسم نکنه موهاتونو زدید؟ که بعد دیدم آره واقعا زدید :))

 

اگه به جاذبه غلبه کنه و ثابت بمونه، آره احتمالا. ولی باز فکر می‌کنم بهش. 

دیگه برخلاف میل باطنی بود تقریبا :دی

حس باحالی میشه ها،تو یه روز آدم هر نقطه‌ای از زمین رو دوس داره پیاده میشه. :))

از اونجایی که میدونم موقع کوتاه کردنشون چه حسی داشتی نمیگم حیف شد چرا کوتاه کردی ولی واست ارزو میکنم موهات سالم باشه و ریزش نداشته باشه تا بتونی همونجوری که دلت میخواد بلند نگهشون داری

خیلی مچکرم ^_^ فکر نکنم دیگه بشه بلند کنم اما نهایتش این شد که به آرزوی موی بلندم رسیدم :دی (همینقدر آرزوهای کوچیک،آرزو بزرگا مونده هنوز)

بستگی به جریان هوا داره 🤔 الان فقط به جاذبه ی زمین غلبه کرده و جاذبه ی خورشید و ماه و اینا هم هنوز روش اثر دارن یا کلا نیروی جاذبه منتفیه ؟

نه دیگه،وقتی فرد ثابت باشه جریان هوا که نمیتونه تأثیر داشته باشه :-؟ آره کلا جاذبه منتفیه.

کوتاهِ کوتاه کردی موهاتو؟ :( حیفه بابا. من دارم تمام پسرای اطرافمو راضی می‌کنم موهاشونو بلند کنن. اون وقت تو رفتی کوتاه کردی. شیم آن یو. امیدوارم حداقل کامل کوتاه نکرده باشی.

اندازه تصویر بالای وبلاگه با همون مدل.به نظرم اصلا موج بلند واسه پسر نمیتونه خوب باشه.چون پسر بیرون از خونه کار میکنه و چون روسری هم نمیذاره در نهایت گرد و خاک میشینه رو موهاش و مجبور میشه هر روز موهاشو بشوره.چون شستشوی هر روزه موها هم خوب نیست و باعث ضعیف شدن موها میشه درنهایت نباید موی بلند داشته باشه.این استدلال هم اصلا بخاطر این نیست که خودم موهامو زدم.خلاصه بگم اصلا پسر نباید موی بلند داشته باشه :))

 

نمیدونم تا چه حد رضایت قلبی داشتی برای زدن موها چون مثلا خودم با ذوق وصف نشدنی میرم ارایشگاه و دقیقا امروز داشتم به دوستام میگفتم دوس دارم کوتاه تر کنم مدلشو داشتم توضیح میدادم و فحش میخوردم:))))  ولی چقدر متفاوت زدی موهاتو بابا یهو اون حجم تغییر :)) 

+فاطمه ای که بالا کامنت گذاشته رو خسته نباشید میگم من که اصلا موفق نبودم :/

 

++صدسال از فیزیک خوندنم گذشته واقعا نمیدونم با معلم فیزیک دبیرستانمم در ارتباط نیستم اون خیلی خوب توصیح میداد . میخوای شماره مدرسمو پیدا کنم زنگ بزنی؟:دی

از یه طرف خوشحال بودم چون از رسیدگی های سابق خلاص میشدم.از یه طرف دوس نداشتم بزنم چون نزدیک ۴ سال بود که بلندش کردم و واقعا هم موی بلند دوس داشتم.در کل اگه موهام ریزش نداشت نمیزدم.فحش‌ها واقعا از اون فحشای خیلی فحش بود دیگه؟!ها؟ :)) چون مگه دختر موهاش کوتاه میشه آخه -_-
شاعر میگه: "هر کسی کو دور ماند از اصل خویش/باز جوید روزگار وصل خویش".من از ۱۷-۱۶ سالگی مدل موهام تقریبا همینطوری بود.فقط اون موقع ها چون مدل نبود دور سر رو سفید کنن منم سفید نمیکردم برخلاف الان.ولی کلیت همین مدلی بود. :دی
+ :))
 
++دیگه تا الان بازنشسته شده.باید خودت زنگ بزنی مدرسه شماره خونشو بگیری بهم بدی :d

هی میام به وبلاگای اپ شده سر میزنم بعد اسم این وبلاگو میدیدم میگفتم این کیه دیگه

من نمیشناسم چر این وبلاگو:/

بعد گفتم عه حتما علی رضاعه موهاشو چیدهعکسشم عوض کرده:/

درهرصورت معتقدم موهارو باید با ماشین زد و تمام

زجر زیادی داره شستن موی بلند مثلا 3دست من میشستم موهامو:/

ولی فقط گوجه ای بستنش خوبه 

همین!

من فیزیک پیش رو 4بار امتحان دادم تا با 10پاس شدم

انتظار نداری که جواب بدم سوال رو؟-_-

ببین یه مو چقدر تأثیر داره رو قیافه آدم :دی
من همه مراحل رو رفتم.موی کوتاه،موی کلا کوتاه (یعنی رو سرم هیچی نبود،تیغ زده بودم)،موی ماشین زده،موی بلند،حتی یه دوره ای من ریشمو تا ۱۵ سانت بلند کردم و هنوز خشونت به خرج نمیدم واسه کوتاه کردن مو با ماشین :|
شستن رو میشه نادیده گرفت ولی شونه کردن رو نه.
دم اسبی هم خوبه،میپسندم ^_^
نه نه نمیخواد،همین که قبول شدی من از پروردگار منان شاکرم o_O

 

اره عمیقا فحش بود .اصلا سه تا از دوستام خوش زبون نیستن اصلا:)))) 

فکر کنم گفته بودم من کلا برای دخترا موی کوتاه و برای پسرا موی بلند می پسندم:))) 

+ من همین موی کوتاهمم کلی رسیدگی میکنم تا اون گرفتاری هایی که موقعی که بلند بود رفع شن .

 

++نه اتفاقا خیلیم جوون بود نهایت اون موقع سی و پنج شیش میداشت ولی به غایت پر و با سواد بود . خیلی هم خوب کمک میکرد بسی دوسش داشتم  .همین بزرگوار بهم گفت دیگه فیزیک رو در حد نمره گرفتن بخونم وگرنه از زندگی میفتم و سوالامو جواب نمیداد منم بی کم کم قبول کردم که حق باهاشه و ادامه ندادم :))

+زنگ بزنم به خونه‌اش زنش فحشم نده؟:دی

خب پس،راضیم ازشون :))
آره گفته بودی :دی
+من ولی موی کوتاه رو سخت نمیگیرم.

++معلم فیزیک خوب،معلمیه که اصلا حرفی بهت نزنه عوضش نمره های زیر دهتو آخر سال با بالای ده قبولت کنه،مثل معلم فیزیک اول دبیرستانم :دی
+عععهه فکر کردم زنه :))

من که خفنترین درصد فیزیکم تا حالا 40 بوده پس تو این فصل که به سرما نزدیک میشیم بهتره کرک و پر انیشیتین وبقیه همکارا رو تو قبر نریزونم پس سکوت میکنم :))

اصن زیر پوستی از کنار سوال رد شو :دی
جمعه ۲۶ مهر ۹۸ , ۰۰:۳۲ مائده ‌‌‌‌‌‌‌

این پروسه "چرا داری میزنی" "دلت میاد اخه؟" تو آرایشگاه ها همه جا هست ظاهرا :دی

من که تابستون نزدیکای کنکور میخواستم بتراشم موهامو!

بیرون از آرایشگاه هم این مورد جریان داره. :دی
خوب شد واسه یه لحظه،چند سالو به حسرت نگذروندی :دی

ناراحت شدم

 

من تازه برنامم رو اینه که موهامو بلند کنم فقط این واسم سواله که شما چرا زدی؟

البته تا کمرم یکم اعصاب خورد کن میشه قبول دارم :)

 

درباره سوالتون باید اینو بگم که چون روی زمین معلق میمونه و گرانش زمین از 9/8 کاسته میشه بسته به گرانش جدید و روابط موجود که خیلی هم پیچیده هستن با سرع خاصی انسان میچرخه و جابه جایی در سطح زمین صورت میگره :)

نه آقا،بلند نکن،معنی نداره پسر مو داشته باشه که :))
من بیشتر واسه ریزشش زدم.وگرنه تا کمر که سهل بود،تا نوک پام بلندش میکردم ناموسا :| (شدت علاقه به موی بلندو میبینی؟ :دی )

نه دیگه،ما کلا گرانش و جاذبه رو نادیده گرفتیم دیگه.

منم ریزش مو دارم :( بزنم یعنی؟!

من جایی نخوندم که ثابت شده باشه بلندی مو باعث ریزششه.منم که زدم چون طاقت دیدن ریزششو نداشتم گفتم بزنم به چشمم نیاد حرص نخورم. :))

منم خیلی حرص می‌خورم :((

الان دو راه داری.یا بزنی بعد حرص بخوری که "ای بابا،آخه چرا موهامو زدم"
یا نزنی و حرص بخوری که "ای بابا،چرا اینا هی میریزن؟"
یه راه سومی هم میتونه باشه که بگی "اصن گور باباش بابا" :)) بعد به بیخیالی سر کنی :دی

راه سوم رو انتخاب می‌کنم :))

انتخاب بجایی بود.رستگاری از آن تو بادا :دی

تسلیت عرض می‌کنم :)

اگر توی متروی در حال حرکت به هوا بپرید در مترو عقب‌تر می‌روید؟ اگر پاسخ این سوال را بیابید، پاسخ سوال خود را هم خواهید یافت. تازه به راحتی هم قابل آزمایش است. 

تشکر میکنم از همدردی :دی
راهکار خوبیه ولی به مترو دسترسی ندارم.مگر اینکه تو اتوبوس امتحان کنم اگه راننده سر اولین پرش پیادم نکنه. :دی
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

مگه یه انسان چقدر میتونه به هوا بپره

 

---

*******

ما فرض رو بر این گرفتیم که انسان این قابلیت رو پیدا کنه در هوا ثابت باشه.

اگر چیز دیگه‌ای بجز گرانش هم تکونش نده، بله می‌تونه. فقط... توصیه‌ی من اینه که بهتره بیشتر از یک‌متر فاصله بگیره که به تیربرق و ساختمون و دیگران گیر نکنه |:

اون یک متر مثال بود.منظور این بود که خلاصه از زمین فاصله بگیره. :))

اخوی التماس دعا :))

آقا چرا اون موقع که موهات بلند بود نگفتی پیامبر هم موهاشون بلند بوده ؟ :دی

دردسرای موی بلند رو که گفتی یاد دردسرای ریش بلند افتادم :دی

ریش به نظرم از مو سخت تره نگهداریش

مو رو یکبار حالت میدی در طول روز تقریبا کافیه اما ریش رو تا صورتت رو یه آب بزنی بهم میریزه 

داری اذیتمون میکنیا :))
نیازی به این جور توجیهات نبود آخه :)) من کاری که دلمو راضی کنه انجام میدم،حالا هر چقدر هم خانواده راضی نباشه.
من ریش بلند هم داشتم قبلنا،زیاد فرقی نمیکنه.ریش یه خوبی داره چون ضخیم‌تره در بلندمدت خیلی کمتر آسیب میبینه موقع سشوار کشیدن.

از موهات گفتی یاد موهای خودم افتادم بلند بود تا کمرم و کوتاش کردم تا اندکی پایین تر از شونه هام

حالا هملج کردم میگم میخوام پسرونه بزنم و مامانم میگه غلط کردی :(

جا داره منم الان بگم: "عه واسه چی؟حیف نبود؟" :/
با نظر مامانت کاملا موافقم :))

نمی دونم چرا، اثر جامعه ست یا محیط خانواده یا چی، تفاوت دیدگاه ایجاد میکنه؛ هر چند در باطن آدم میدونه مثلا بابا جان اگه کسی زیاد آرایش میکنه لزوما معنی خاصی! نمیده، کسی لباس کمی نامتعارف تر میپوشه نشون دهنده ی چیز! خاصی نیست یا حالا کسی که موهاش بلنده

(چقدر هی در لفافه حرف زدم :)) )

من حالا خودم یه پسر تو دانشگاه موهاش بلند میبود با قیافه ی پوکر فیس نگاش میکردم و نمی دونستم اصلا میشه باهاش حرف مشترکی داشت یا نه. اکثرا پسرهای دانشکده هنر که به دانشکده ما چسبیده بود این شکلی بودن.

اما خب دنیای مجازی خوبیش اینه آدم خیلی چیزا رو متوجه میشه :)))

عجب کامنت درب و داغونی شد هیچم ربطی به مضمون پست شما نداشت :/

همه دخیله.جامعه،چون پذیرفته همچین چیزی رو و هم خانواده بخاطر آموزش غلط و گاهی هم خودمون چون گهگاهی هم که شده به این کار دامن زدیم.
موقع خوندن خودم کلمات مناسبو جایگزین کردم :دی
خیلی دوس دارم دقیق بدونم چرا کسایی که هنر میخونن یه قیافه متفاوتی دارن :))
نگران نباش،هر کی پرسید چه ربطی داشت ربطش با من.یه زمانی نصف مسئولیتم ربط دادن مسائل به هم بود اصن. :))

از زدن مو بدتر همون ززدن مو هست آرایشگر ها چنان خراب میکنن که آدم فقط مجبوره ژل و مو بزنه به سرش 

احتمال بدجایی رفتی که طرف تازه کار بوده :دی

نمیدونم چرا اما پستتو که خوندم با خودم گفتم چه حیف دیر اومدم موهاشو کوتاه کرده :///

خودمم نمیدونم چرا :/

:)) اشکال نداره،چیزی از دست ندادی.فقط عکس پروفایلم تغییر کرد. :دی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

بیشتر مردم به ترس‌ها و حماقت‌هایشان زنجیر شده‌اند و جرات ندارند بیطرفانه قضاوت کنند که مشکل زندگیشان چیست.بیشتر آدم‌ها همین‌ طور زندگیشان را بی‌ هیچ رضایتی ادامه میدهند بدون اینکه تلاش کنند تا بفهمند سرچشمه نارضایتی‌شان از کجاست یا بخواهند تغییری در زندگیشان ایجاد کنند.سر آخر میمیرند در حالی که هیچ‌ چیز در قلبشان نیست.

برادران سيسترز


شاید تفسیرات شخصی از محیط اطرافم :)
Designed By Erfan |: ویرایش با اطلاعات ناقص خودم