icando

همیشه یه راه هست...

۲۹. خیره اگه بخوام.

حس کردم دلم میخواد فعلا اینجا باشم. از طرفی هم دلم نمیاد این وبلاگ فعلی رو پاکش کنم فقط به یه دلیل. چون واسه قالبش واقعا زحمت کشیدم :دی تا بشه اون چیزی که به دلم بشینه (با برنامه نویسی قالب سایت آشنایی ندارم. برای همین مجبورم واسه یه تغییر، کلی سایتا رو زیر و رو کنم و یا برم کدهای یه سایتی که نوع قالبش مد نظرمه رو ببینم بعد بیام اینجا پیادش کنم. این قالب هم کدنویسی من نیست فقط کدهای css و html رو تغییر دادم که کلا از شکل و قیافه اصلیش در اومد).

امیدوارم بتونم مدت بیشتری اینجا موندگار شم.

ولکام بک برو :دی

وری چاکرم برو :))

موهارو تراشیدی؟😕

عکس پیج واسه خیلی وقت پیشه که کچل کرده بودم. الان کچل نیستم، فقط هنوز وقت نکردم یه جدید درست کنم و عوضش کنم. : دی

خوش برگشتی 🙌

خیلی مچکرم ^_^
اون موقع که منم رفتم یادمه شما هم مدتی رفته بودی.

آره البته هنوزم بر نگشتم .

خیلی طولانی شده پس.

عه های :) چه جالب که یه جورایی بازگشت من با بازگشت تو هم‌زمان شده. :) یه لحظه عکستو دیدم یادم به یکی از هم‌کلاسیام افتاد و یادمه که خب یه جورایی از لحاظ جغرافیایی نزدیک بودیم و یکم وحشت‌زده شدم. :دی

سلام سلام. پس تو هم خوش اومدی :)
فکر کردی همکلاسیت اومده بیان؟ o_O

آره، یه لحظه شوک شدم. یا حداقل کسی مرتبط با اون چون اونم فاز اینطور پروفایلا رو داره و با این آواتار ریش و سیبیل دار شبیهش شدی یکم :دی

پس راحت باش و راحت بنویس حالا که اون نیستم.:))

عههه

آدرس وبلاگ و وقتی دیدم ستاره‌ش روشنه نمیشناختم، ولی وقتی وارد وبلاگ شدم شناختم:)) فقط همین اومد به ذهنم

مچکرم که به وبلاگ سر زدی. :)

چرا دیگه فعالیتی نداری اینجا؟خوبی اصلا.؟

دوس دارم اینجا فعال باشم اما واقعا وقت نمیکنم. حالا تا مدت دیگه ببینم کارم کمتر میشه یا نه.
آره خوبم،مچکرم.

چرا دیگه نیستی؟

فعلا حس و حالش نیست. تا چند وقت دیگه ببینم چطور میشه.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

بیشتر مردم به ترس‌ها و حماقت‌هایشان زنجیر شده‌اند و جرات ندارند بیطرفانه قضاوت کنند که مشکل زندگیشان چیست.بیشتر آدم‌ها همین‌ طور زندگیشان را بی‌ هیچ رضایتی ادامه میدهند بدون اینکه تلاش کنند تا بفهمند سرچشمه نارضایتی‌شان از کجاست یا بخواهند تغییری در زندگیشان ایجاد کنند.سر آخر میمیرند در حالی که هیچ‌ چیز در قلبشان نیست.

برادران سيسترز


شاید تفسیرات شخصی از محیط اطرافم :)
Designed By Erfan |: ویرایش با اطلاعات ناقص خودم