icando

همیشه یه راه هست...

۴. ورزش کن پسرم

جدیدا بابام یاد گرفته هر چی کاره سخته بخاطر اینکه ورزش نمیکنم به اسم "بذار یه کم کار کنه ورزش شه بدنش سرحال بیاد" بندازه رو دوش من.

تو کوچه ما که فاضلاب آورده بودن ما میخواستیم لوله بندازیم از حیاطمون تا اگو،مامانم گفت برو به بابات کمک کن.(توجه کن،برو به بابات کمک کن)خلاصه رفتم بابام یه بیل داد دستم گفت زمینو بکن.یکی دو ساعت زمینو کندم (حالا بابام در طول این مدت داره با همسایه ها حرف میزنه منو نظارت میکنه 0_0 ).در همین حال و احوال مامانم اومد به بابام میگه:

مامانم به بابام:یه کم تو برو بکن،علی خسته شد.

بابام به من:آقا خسته شدی؟

من: نه بابا،حالا که دارم میکنم (حالا من دهنم داره سرویس میشه :| -_- )

بابام به مامانم: بذار بکنه واسش ورزش شه،واسش خوبه

من: 0_0

خلاصه اون روز ۴-۵ ساعت فقط بیل و کلنگ زدم و بابام نظارت کرد.تا 4 روز کل بدنم درد میکرد.یه سیگار میخواستم بکشم قفسه سینم درد میگرفت.راسته که میگن کار نکرده بلای جون آدمه -_- والا بخدا :|

:)))
برو ورزش کن مگو چیست ورزش! :|
حالا ورزش هم میکردم بابام میگفت:پسرم ورزشکاره،بذار یه کم کار کنه. میشناسمش دیگه :)))))
کاملا مشخصه باباتون خیلی از شما عصبانیه 
و به این طریق میخواد تلافی کنه😉
جدیدا اینطور شده،قبلا نمیذاشت ازین کارا کنم.حس میکنم یه بار اضافه رو دوششم :)))))
از این چیزا واسه منم زیاد پیش میاد. اندر احوالات من و مادر مثلاً :| :)))
پروردگار سر هیچ بنی بشری نیاره.یاد جک هایی میفتم که واسه رابطه خانواده با فرزند میسازن.لامصب همه واقعیت داره :)))
می‌بینید تو رو خدا؟! زندگیمون شده اسباب خنده ملت :)))
از همین جا اعلام میکنم:ای کسی که واسم جک میسازی،یا ساختی یا بعدا میخوای بسازی،حلالت نمیکنم :))))
مقیدترین آدم‌ها هم براشون مهم نیست بقیه حلالشون کنن :| واسه همین هر غلطی می‌خوان می‌کنن :/ :)))
دیگه کاری که انجام بشه،دیگه انجام شده (چی گفتم :|) فقط باید یواش یواش در دوردستا محو شد ترکشش نگیره :دی
سلام حتما یه کاری کردین جدیدا حس میکن بزرگ شدین می تون بهتون تکیه کن
سلام.خودم که چیزی حس نکردم ولی این کار نقض حقوق فرزندی باید بحساب بیاد.دیگه بقیشو نمیدونم :دی
پدر است دیگر :)
تو دلش هیچی نیست فقط گاهی پدر آدمو درمیاره با این کارا گاهی هم حرص آدمو درمیاره :دی
هیچوقتم به چشمشون نمیاد کارایی که میکنی :))) باز از نظرشون داری هیچ غلطی نمیکنی :| 
نه بابام اینطوری نیست :دی  مثلا وقتی کاری میکنم مثلا همین کار تا شبش میگه پسرم امروز کار کرد خسته شد.گاهی تا ۲۴ ساعت این جمله ادامه داره (حالا نمیدونم داره خرم میکنه یا نه :)))  ) گاهی انقد میگه حس میکنم هنوز 12 سالمه :)))

باز شما خوبین من جوری شدم که حتی دلم نمیخواد باهاشون زندگی کنم

منم گاهی میشه که دلم میخواد از این خونه بزنم در برم.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

بیشتر مردم به ترس‌ها و حماقت‌هایشان زنجیر شده‌اند و جرات ندارند بیطرفانه قضاوت کنند که مشکل زندگیشان چیست.بیشتر آدم‌ها همین‌ طور زندگیشان را بی‌ هیچ رضایتی ادامه میدهند بدون اینکه تلاش کنند تا بفهمند سرچشمه نارضایتی‌شان از کجاست یا بخواهند تغییری در زندگیشان ایجاد کنند.سر آخر میمیرند در حالی که هیچ‌ چیز در قلبشان نیست.

برادران سيسترز


شاید تفسیرات شخصی از محیط اطرافم :)
Designed By Erfan |: ویرایش با اطلاعات ناقص خودم